مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:142023-07-12اقتصادي

اداره غله همدان برای برخورد با دلالان گندم سازوکاری ندارد


متأسفانه هیچ سازوکار مناسبی از سوی اداره کل غله برای کوتاه کردن دست دلالان ارائه نشده که در آن وظیفه دستگاه های متولی و نحوه مقابله تعریف شده باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاربی فارس از همدان،  حسن خانجانی صبح امروز در کارگروه نظارت بر فرآیند توزیع مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان اظهار کرد: تهیه و تدوین راهکارهای عملیاتی برای مقابله با اخلاگران در نظام اقتصادی کشور و مقابله با احتکار و قاچاق کالاهای اساسی به ویژه گندم و گوشت از اهداف تشکیل این کارگروه است.

وی با ابراز تأسف از عدم کنترل بازار گندم و ورود سودجویان و دلالان به عرصه خرید و فروش گندم گفت: در این زمینه اگر فرد متخلف خارج از روال قانونی و با هدف ضربه به نظام اقتصادی گندم خریداری و آن گونه که می خواهد به فروش رساند، از سوی دستگاه قضا با او برخورد می شود و اگر در قالب احتکار و قاچاق عمل کند تعزیرات حکومتی باید با متخلف برخورد کند.

دادستان همدان از نبود ساز و کار مناسب برای برخورد با دلالان حوزه گندم خبر داد و تصریح کرد: متأسفانه هیچ گونه ساز و کار و برنامه ریزی مناسبی از سوی اداره کل غله برای کوتاه کردن دست دلالان ارایه نشده، ساز و کاری که در آن وظیفه دستگاه های متولی و نحوه مقابله با دلالان تعریف شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره غله همدان برای برخورد با دلالان گندم سازوکاری ندارد

اداره غله همدان برای برخورد با دلالان گندم سازوکاری ندارد