مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 15:152023-06-24اقتصادي

393 تن برنج و شکر تنظیم بازار در استان قزوین عرضه می شود


مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: 393 تن برنج و شکر تنظیم بازار برای مصرف خانوار به استان قزوین تخصیص داده شده و به زودی در مراکز فروش عرضه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید ابوطالب مهدویان با بیان اینکه 393 تن برنج و شکر تنظیم بازار در استان قزوین عرضه می شود اظهار کرد: این میزان شامل 236 تن برنج هندی و تایلندی و 157 تن شکر سفید خوراکی است.

وی اضافه کرد: هر کیلوگرم برنج هندی 35 هزار تومان، برنج تایلندی 18 هزار تومان، شکر فله 28 هزار تومان و شکر بسته بندی بر اساس برآورد کارشناسی سازمان حمایت از مصرف کننده 34 هزار تومان است که این رقم در استان قزوین 32 هزار تومان خواهد بود.

مهدویان با بیان اینکه اقلام تنظیم بازار در شهرستان ها جذب و توزیع می شود، گفت: مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها باید نسبت به جذب و توزیع مصرف مورد نیاز اقدام کنند.

به گفته این مسئول، اقلام تنظیم بازار در بیش از 30 فروشگاه زنجیره ای و تعاونی مصرف استان قزوین توزیع و عرضه شده و مصرف کنندگان می توانند از نزدیک ترین محل سکونت به تهیه این کالاها اقدام کنند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: هدف از توزیع کالاهای تنظیم بازار ایجاد تعادل بخشی در قیمت ها و حمایت از مصرف کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

393 تن برنج و شکر تنظیم بازار در استان قزوین عرضه می شود

393 تن برنج و شکر تنظیم بازار در استان قزوین عرضه می شود