مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 09:252023-07-01فناوري

مواظب باشید فرزندتان در این فضا غرق نشود


برخی والدین برای اینکه حوصله سرو کله زدن و در شرایطی بحث کردن با کودکان و نوجوانان خود را ندارند، خیلی سریع تسلیم شده و با خرید یک گوشی همراه سعی دارند به صورت مسالمت آمیز تفویض اختیار کرده و تربیت فرزند خود را به فضای مجازی واگذار کنند؛ - گروه سلامت خبرگزاری فارس: فضای مجازی فضای پر تلاطم و فریبنده عصر حاضر است؛ فریبنده از این نظر که اگر غواص خوبی در دریای اطلاعات فضای مجازی نباشید خیلی زود نفس های شما به شماره افتاده و در کوتاهترین زمان ممکن، غرق این دریای متلاطم خواهید شد.

این فضا کوچک و بزرگ، پیر و جوان و زن ومرد نمی شناسد و هرکس که بدون داشتن دانش لازم برای حضور در این فضا وارد آن شود، همچون مثلث برمودایی به خود جذب کرده و فرو می نشاند.

کودکان و نوجوان به دلیل حس شدید کنجکاوی که دارند از مشتریان پرو پاقرص این فضا هستند و شوق و ذوق عجیبی برای حضور در این فضا داشته و در بسیاری اوقات محو جذابیت های این فضای مجازی می شوند؛ به طوری که هستند کودکان و نوجوانان زیادی که ساعتها در این فضا حضور دارند و خواب و خوراک خود را فدای این حضور بعضا به نتیجه و خاصیت می کنند.

والدین به عنوان متولیان اصلی تربیت و پرورش کودکان و نوجوانان باید در مسیر هدایت و راهنمایی فرزندان خود در فضای مجازی به دانش و سواد استفاده از این فضا تجهیز شوند تا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواظب باشید فرزندتان در این فضا غرق نشود

مواظب باشید فرزندتان در این فضا غرق نشود