مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:452023-06-25اجتماعي

از آماده سازی مراکز درمانی در منا و عرفات تا ارائه 256 هزار خدمت


رییس جمعیت هلال احمر از ارائه 256 هزار خدمت بهداشتی، درمانی و امدادی به زائران ایرانی در مکه و مدینه خبر داد و گفت: کادر درمان داوطلب این جمعیت در منا و عرفات مستقر شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیرحسین کولیوند رییس جمعیت در تشریح خدمات این مرکز به زائران ایرانی در کشور عربستان و در ایام حج تمتع امسال گفت: از سوم خرداد تا سوم تیرماه در مجموع، 255 هزار و 938 خدمت بهداشتی، درمانی امدادی به زائران ایرانی در مکه و مدینه ارائه شده است.

کولیوند گفت: 192 هزار و 32 مورد ویزیت عمومی و تخصصی در مجموعه هتل های محل اقامت زائران ایرانی، درمانگاه ها و بیمارستان های این جمعیت در مکه و مدینه به زائران کشورمان ارائه شده است.

رییس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در این مدت 13 هزار 437 مورد خدمات پاراکلینیکی ازجمله آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی و …، 42 هزار و 43 مورد خدمات پرستاری شامل نوار قلب، فشار خون و قند خون، تزریقات، پانسمان و سرم تراپی در مراکز درمانی ایران در مکه و مدینه به حجاج کشورمان ارائه شده است، افزود: تعداد نسخ درمانگاه ها و داروخانه بیمارستان برای حجاج تا امروز 135 هزار و 129 مورد بوده است.

2220 مورد امدادرسانی و انتقال بیماران به مراکز درمانی نیز از خدمات ارائه شده در این مدت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آماده سازی مراکز درمانی در منا و عرفات تا ارائه 256 هزار خدمت

از آماده سازی مراکز درمانی در منا و عرفات تا ارائه 256 هزار خدمت