مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:142023-07-05اجتماعي

معرفی دستگاه های کم کار در بحث ساماندهی رودخانه «قره سو» کرمانشاه


ساماندهی رودخانه قره سو شهر کرمانشاه بر عهده سه دستگاه شهرداری، آب منطقه ای و آب و فاضلاب است، که در این رابطه باید شرکت آب و فاضلاب جلوی ورود فاضلاب به رودخانه را بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، طبق وعده مسؤولان استان قرار شد رودخانه قره سو از آخر اردیبهشت ماه سال 1402، از پسماندهای فاضلاب پاکسازی شود و به تناسب  بحث لایروبی و  زیباسازی آن هم انجام شود تا بعد از سال ها برای هم استانی ها، در وسط شهر کرمانشاه به یک ظرفیت گردشگری تبدیل شود.

*تحقق یک وعده بعد از چندین سال/ بالاخره جلوی ورود فاضلاب به رودخانه قره سو گرفته شد اما، با مشاهده وضعیت حال حاضر این رودخانه هنوز کاستی هایی در این زمینه دیده می شود و آن طور که باید نتوانسته رضایت شهروندان را جلب کند؛  ظاهر زشت و بوی بد این رودخانه سبب گریز هر گردشگری از نزدیک شدن به این محل می شود.

 ساماندهی رودخانه قره سو بر عهده سه دستگاه شهرداری، آب منطقه ای و آب و فاضلاب است، که در این رابطه باید شرکت آب و فاضلاب جلوی ورود فاضلاب به رودخانه را بگیرد.

شهرداری و آب منطقه ای لایروبی را انجام دهند و در نهایت شهرداری نسبت به زیباسازی حاشیه رودخانه نیز اقدام کند؛ به راستی کدام دستگاه در بحث ساماندهی رودخانه قره سو شهر کرمانشاه به وظیفه خود عمل نکرده است؟  افشین یگانه، مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی دستگاه های کم کار در بحث ساماندهی رودخانه «قره سو» کرمانشاه

معرفی دستگاه های کم کار در بحث ساماندهی رودخانه «قره سو» کرمانشاه