موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-11اجتماعي

8 هزار و 900 پروژه فعال مدرسه سازی در کشور


رییس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: نزدیک به هشت هزار و 900 پروژه فعال مدرسه سازی در کشور داریم که بیش از 2 هزار و 565 پروژه با مشارکت خیران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا خان محمدی در همایش ملی تکریم خیرین مدرسه ساز اظهار داشت: خیرین در گذشته ظاهراً در بین ما نیستند اما در قلب و جان و ذهن ما برای همیشه حضور دارند و از یاد نمی روند.

وی ابراز داشت: جمع خیرین منحصر به فرد است و در حضور این فرشتگان که با دستان زمینی خود کار خدایی می کنند سخنرانی و کلامی بر زبان راندن بسیار سخت و مشکل است.

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور، گفت: خیرین مهربان ترین انسان های روی زمین هستند و خیرین مدرسه ساز در این بین عاشق تعلیم و تربیت دانش آموزان و ساختن آینده، و اساسی ترین جریان برای پیشرفت کشور هستند.

وی خطاب به خیرین گفت: حرکت خیرین مدرسه ساز بسیار سریع بود و ما باید تلاش کنیم به شما برسیم.

در حال حاضر نیمی از کلاس های درس با مشارکت خیران ساخته می شود.

از این رو هدف گذاری کردیم ابتدا پروژه های نیمه تمام را تکمیل کنیم و به نقطه ای برسیم که خیرین در ساخت همه مدارس مشارکت داشته باشند.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: هدف ما از ساخت کلاس درس و تقدیم به دانش آموزان عزیز در وهله اول ایجاد یک فضای ایمن و استاندارد آموزشی است، اما در واقع مدارس خیری یک ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 هزار و 900 پروژه فعال مدرسه سازی در کشور

8 هزار و 900 پروژه فعال مدرسه سازی در کشور