مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 09:102023-06-26اجتماعي

رفع تصرف 24 هکتار از اراضی ملی محدوده سیاه کشیم تالاب انزلی


مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان صومعه سرا با همکاری دستگاه انتظامی و قضا، 24 هکتار از اراضی ملی منطقه حفاظت شده سیاه کشیم رفع تصرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از صومعه سرا؛ امین آقایی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان صومعه سرا  با اشاره به رفع تصرف 24 هکتار از اراضی ملی  منطقه حفاظت شده سیاه کشیم صومعه سرا اظهار کرد: پس بررسی واحد حقوقی و یگان حفاظت، مبنی بر تصرف اراضی ملی مناطق چهارگانه  تالابی و همچنین پس از پیگیریهای لازم، پرونده در محاکم قضایی مطرح شده و با صدور رای نهایی، برابر دستور دادستان(دادیار اجرای احکام کیفری) مبنی بر رفع تصرف با هماهنگی مراجع انتظامی، اقدام به رفع تصرف شده است.

به گفته سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان صومعه سرا، اقدام به رفع تصرف 24 هکتار از اراضی ملی در محدوده منطقه حفاظت شده سیاه کشیم پس از طی مراحل قانونی انجام شده است.

وی با قدردانی از همکاری مطلوب دستگاه قضا با اداره حفاظت محیط زیست تصریح کرد: برخورد با زمین خواری، رسیدگی ویژه به حفظ و حراست از انفال الهی و پیشگیری از تضییع حقوق بیت المال از اقدامات مهمی است که دستگاه قضایی با این اداره طبق قانون حفاظت، احیا و مدیریت تالابها، قانون شکار و صید و همچنین بهسازی محیط زیست و قانون اراضی مستحدث ساحلی و ماده 690 و 693 قانون مجازات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 24 هکتار از اراضی ملی محدوده سیاه کشیم تالاب انزلی

رفع تصرف 24 هکتار از اراضی ملی محدوده سیاه کشیم تالاب انزلی