مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-14سياسي

پارک بزرگ «شهدای بعثت» در اردبیل افتتاح شد


همزمان با اعیاد ماه ذی الحجه و با حضور مسئولان استانی، پارک بزرگ «شهدای بعثت» در اردبیل افنتاح و به بهره برداری رسید.

- اردبیل- همزمان با اعیاد ماه ذی الحجه و با حضور مسئولان استانی، پارک بزرگ شهدای بعثت در اردبیل افنتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شامگاه پنجشنبه در مراسم افتتاح این پروژه بزرگ شهری که اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس در آن حضور داشتند، شهردار اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار و 400 شهید استان اردبیل اظهار کرد: با محوریت شهدا و در پاسداشت شهدای استان اردبیل که کنگره عظیم سه هزار و 400 شهید استان اردبیل در مردادماه برگزار خواهد شد، این پارک بزرگ افتتاح و به بهره برداری رسید.

محمود صفری با اشاره به اینکه کلنگ احداث این مجموعه از چهار ماه قبل به زمین زده شده بود، تصریح کرد: در کمتر از چهار ماه شاهد افتتاح این پارک بزرگ و بهره برداری مردم از آن هستیم.

وی گفت: همچنین قرار است پارک میراشرف در 6 هکتار و پارک خانواده نیز در چهار هکتار با هدف ارتقای سرانه فضای سبز در اردبیل بهره برداری شود.

شهردار اردبیل با بیان اینکه با هفت میلیارد تومان اعتبار و همکاری شهرداری منطقه 2 پارک بزرگ شهدای بعثت احداث، تجهیز، افتتاح و بهره برداری می شود، افزود: سرانه استاندارد فضای سبز در کشور هشت متر است که متأسفان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک بزرگ «شهدای بعثت» در اردبیل افتتاح شد

پارک بزرگ «شهدای بعثت» در اردبیل افتتاح شد