مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-03اجتماعي

استفاده از حلقه های میانی برای توسعه فعالیت های کانون پرورش فکری


مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی و حلقه های میانی برای توسعه فعالیت های این نهاد، با جدیت دنبال می شود و به زودی ساختاری در این زمینه ایجاد می شود.

- حامد علامتی دوشنبه 11 تیرماه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، اظهار کرد: تعلیم و تربیت کودک و نوجوانان چهار بعد اصول، مبانی، اهداف و روش دارد که همگی ما در دو بعد نخست اتفاق نظر داریم، اما در اهداف و روش ها تشتت آراء، پدیدار می شود.

او افزود: یکی از سئوالات اساسی حوزه تعلیم و تربیت دانش آموزان این است که منظومه فکری و تربیت ما چیست و چه گزاره های اخلاقی و تربیتی باید در کودکان و نوجوانان ایجاد شود.

علامتی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) مبنی بر اینکه ولایت را مقدم بر چهار اصول دینی دیگر می دانند، ادامه داد: در مسیر تربیت و پرورش جامعه هدف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برخی بر تقویت فلسفه کودک و برخی بر مهارت افزایی، ایجاد ابزار شناخت، استعداد یابی، تربیت دینی و ایجاد فضای تربیتی تاکید می کنند، اما ولایت گزاره ای طلایی است که می تواند ابعاد مختلف را در درون آن شکل گیرد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنوان کرد: کودک از بدو تولد با مفهوم ولایت در قالب جایگاه پدری مانوس است و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از حلقه های میانی برای توسعه فعالیت های کانون پرورش فکری

استفاده از حلقه های میانی برای توسعه فعالیت های کانون پرورش فکری