مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-12اجتماعي

بازگشت حجاج چهارمحال وبختیاری از سرزمین وحی فردا پایان می یابد


مدیر حج و زیارت چهارمحال وبختیاری گفت: دو کاروان مدینه قبل استان در روزهای 15 و 16 تیر به کشورمان بازگشتند و یک کاروان مدینه بعد در تاریخ 22 تیرماه از طریق فرودگاه اصفهان وارد کشور خواهد شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر حج و زیارت چهارمحال وبختیاری گفت: دو کاروان مدینه قبل استان در روزهای 15 و 16 تیر به کشورمان بازگشتند و یک کاروان مدینه بعد در تاریخ 22 تیرماه از طریق فرودگاه اصفهان وارد کشور خواهد شد.

یوسف آقابزرگی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که روند بازگشت حجاج بیت الله الحرام آغاز شده است، اظهار کرد: امسال، زوار حج تمتع از چهارمحال وبختیاری در قالب سه کاروان شامل دو کاروان 135 و 90 نفره مدینه قبل و یک کاروان 135 نفره مدینه بعد ساماندهی و در مجموع، 370 زائر به این سفر معنوی اعزام شدند.

وی ادامه داد: زائران حج تمتع چهارمحال وبختیاری از دو شهرستان بروجن و شهرکرد شامل یک کاروان از بروجن و دو کاروان از شهرکرد اعزام شدند.

آقابزرگی تصریح کرد: دو کاروان مدینه قبل استان در روزهای 15 و 16 تیر به کشورمان بازگشتند و یک کاروان مدینه بعد نیز در تاریخ 22 تیرماه از طریق فرودگاه اصفهان وارد کشور خواهد شد.

مدیر حج و زیارت استان گفت: با انجام این پرواز، تمامی حجاج استان به تعداد 370 نفر با سلامتی کامل به استانمان باز می گردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت حجاج چهارمحال وبختیاری از سرزمین وحی فردا پایان می یابد

بازگشت حجاج چهارمحال وبختیاری از سرزمین وحی فردا پایان می یابد