مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 20:202023-06-28سياسي

دانشگاه فنی و حرفه ای یزد میزبان کنفرانس ملی «نهج البلاغه» است


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد از برگزاری کنفرانس ملی علمی و تخصصی «نهج البلاغه» در آذرماه امسال با رویکرد «کار، تولید و نقش آن در تعالی جامعه» به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، احمد محتشمی عصر امروز در نشست خبری که به منظور اعلام برنامه های دانشگاه فنی و حرفه ای استان برای برگزاری کنفرانس ملی نهج البلاغه برگزار شد، اظهار کرد: با اشاره به اهمیت علم آموزی در دین مبین اسلام، اظهار کرد: معیار برتری امروز جوامع برخورداری از سطوح بالاتر علمی است چرا که دانش و علم پله ای برای رسیدن به تکنولوژی و فناوری و در سطوح بالاتر دستیابی به نوآوری است لذا باید تلاش کنیم پیشران و پیش قراول در حوزه علوم و تکنولوژی باشیم.

وی به نقش دانشگاه ها در توسعه فرهنگ عمومی اشاره کرد و افزود: متاسفانه امروزه برخی دانشگاه ها به ترمینالی برای خروج دانشجویان از کشور تبدیل شدند و لازم است تحلیل واقع بینانه ای در این رابطه داشته باشیم.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد جذب بیش از 90 درصد دانشجویان توسط بازار کار را از جمله دستاوردهای بزرگ این دانشگاه در استان یزد و کشور دانست و بیان کرد: در حال حاضر 11 دانشکده و بالغ بر 10 هزار دانشجوی فعال در رشته های مختلف فنی در دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فنی و حرفه ای یزد میزبان کنفرانس ملی «نهج البلاغه» است

دانشگاه فنی و حرفه ای یزد میزبان کنفرانس ملی «نهج البلاغه» است