مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 14:302023-06-22سياسي

اجرایی رایگان برای مخاطبان نخستین شب کنسرت «در هوای بی چگونگی»


سهراب پورناظری و علی قمصری اعلام کردند که به دلیل وقفه ای که در برگزاری نخستین شب کنسرت «در هوای بی چگونگی» رخ داد، این اجرا را برای مخاطبان این سانس تکرار می کنند.

- سهراب پورناظری و علی قمصری اعلام کردند که به دلیل وقفه ای که در برگزاری نخستین شب کنسرت در هوای بی چگونگی رخ داد، این اجرا را برای مخاطبان این سانس تکرار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کنسرت در هوای بی چگونگی ، نخستین اجرای کنسرت در هوای بی چگونگی 30 خرداد و دومین شب این اجرا چهارشنبه 31 خرداد 1402 در فضای باز کاخ سعدآباد روی صحنه رفت.

کنسرت در هوای بی چگونگی با پرفورمنس همراه است و اجرا در فضای باز برگزار می شود و آماده سازی صحنه، نور و صدا، بسیار دشوار و زمان بر بود و هنرمندان و عوامل مختلف این کنسرت از چند روز پیش به طور شبانه روزی مشغول آماده سازیِ مقدمات این اجرا بودند.

همچنین چیدمان تماشاگران در این اجرا استاندارد بالایی دارد و زحمات بسیاری برای این امر کشیده شده است و تقریبا تمام تماشاگران از دید و اشراف کافی به صحنه برخوردارند.

در بخشی از اجرای شب اول، به علت تداخل فرکانس سیستم میکروفن های بیسیم با امواج رادیوییِ موبایل ها، اجرا برای چند دقیقه متوقف و پس از رفع نقص فنی، اجرا بار دیگر از سرگرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرایی رایگان برای مخاطبان نخستین شب کنسرت «در هوای بی چگونگی»

اجرایی رایگان برای مخاطبان نخستین شب کنسرت «در هوای بی چگونگی»