مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 12:202023-06-29سياسي

شریعتمداری: خاورمیانه جدید به نفع ایران متولد شد


دشمنان ما معتقد بودند باید خاورمیانه جدید ایجاد شود ولی خاورمیانه جدید به نفع ایران متولد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم از  کاشان، حسین شریعتمداری در مراسم گرامیداشت 17 هزار شهید ترور در کاشان با بیان اینکه ما قبل از هر موضوعی باید بدانیم در چه موقعیتی ایستاده ایم، اظهار داشت: داستان ما یک داستان پر فراز و نشیبی است و از نقطه ای شروع شد که اسلام ناب بر کرسی حاکمیت نشست.

وی با بیان اینکه قبلا اسلام نسخه شفابخش بود اما پیچیده نشده بود، افزود: امام راحل غبار را از روی اسلام ناب زدود؛ اسلام زمانی که می خواهد بر کرسی حاکمیت بنشیند به این معنی است که می خواهد عملیاتی شود و بر همین اساس به محض اجرای آن نظام سلطه در مقابل آن قد علم کرد .

مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه یکی از شاخصه های موثر اسلام ناب ظلم ستیزی است، ابراز داشت: اسلامی که ظلم ستیز نباشد و به پر خوری در کنار مستضعفان تن بدهد اسلام نیست و این اسلام به قول امام راحل اسلام آمریکایی است در حالی که اسلام آمریکایی ظواهر اسلام ناب محمدی را دارد.

وی با بیان اینکه وقتی اسلام ناب قرار است عملیاتی و بر کرسی حاکمیت بنشیند، نظام سلطه در مقابل اسلام قد علم می کند، گفت: این اقدام به این دلیل است که اسلام نظام سلطه را به چالش می کشد چراکه ماهیت اسلام و نظام سلطه در این شرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتمداری: خاورمیانه جدید به نفع ایران متولد شد

شریعتمداری: خاورمیانه جدید به نفع ایران متولد شد