مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-03سياسي

توجه بنیاد ملی نخبگان به سرآمدان صنعتی و کارآفرینی


معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان گفت:بنیاد در رویکرد جدید خود علاوه بر سرآمدان علمی، افراد فعال و سرآمدان حوزه صنعت، فناوری، نوآوری و کارآفرینی را نیز مورد توجه قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بنیاد ملی نخبگان، عباس ابراهیمی در مراسم تجلیل از مهندس زینلی به عنوان چهره ماندگار ملی اظهار کرد: این مراسم به پاسداشت خدمات و زحمات ایشان نسبت به استان، کشور، میهن و مردم برگزار شده است.

وی با بیان اینکه مجموعه اقدامات این کارآفرین، آبادانی منطقه را سبب شده است، افزود: بنیاد ملی نخبگان در رویکرد جدید خود علاوه بر سرآمدان علمی، افراد فعال و سرآمدان حوزه صنعت، فناوری، نوآری و کارآفرینی را نیز مورد توجه قرار داده است.

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان با اشاره به ویژگی های مهندس زینلی، افزود: تقید به دین، دانش، فناوری و توسعه درون زا و ساخت تجهیزات و ماشین آلات داخل، توجه به نوآوری و توجه به لایه های مختلف صنعت، کارکنان و همکاران و همچنین تمرکز بر صنعت از مهم ترین شاخصه های ایشان است.

ابراهیمی، تأسیس، بنیان گذاری، توسعه و بهبود مستمر و توجه به زادبوم و زادگاه را از دیگر ویژگی های ایشان دانست و گفت: فعالیت های این کارآفرین برتر ملی باعث کاهش مهاجرت از استان و اهتمام ویژه ای به پرورش نسل جدیدی از مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه بنیاد ملی نخبگان به سرآمدان صنعتی و کارآفرینی

توجه بنیاد ملی نخبگان به سرآمدان صنعتی و کارآفرینی