مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 23:552023-07-05سياسي

تعیین مجازات ترک فعل مدیران در لایحه عفاف و حجاب+فیلم


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مجلس شورای اسلامی در بررسی لایحه عفاف و حجابی که دولت ارائه کرده، موضوع برخورد با ترک فعل مدیران در مسئله حجاب را نیز مد نظر قرار داده که در حال بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه امشب در حاشیه شورای اداری استان گلستان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: موضوع امنیت غذایی یکی از مسائل بسیار مهم در جامعه ما است و جزء نیازهای عمومی مردم  است.

وی ادامه داد: در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدامی جدی انجام شده و آن هم تنظیم سند امنیت غذایی است که این سند تصویب شده و رییس جمهور هم این سند را ابلاغ کرده است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص استفاده از نظر مشورتی نخبگان در شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: موضوع حکمرانی استانی یکی از مسائل وابسته به نظر نخبگان و بکارگیری توان علمی و عملیاتی نخبگان است.

خسروپناه تاکید کرد: هیات های اندیشه ورزی نخبگان استانی در حال شکل گیری است و در این مسیر به ما در استان ها کمک خواهند کرد.

وی اضافه کرد: این هیات ها در تدوین اسناد حکمرانی، راهبری و نظارت و سنجش عملیات به ما کمک خواهند کرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص آخرین تصمیم ها درباره لایحه عفاف و حجاب تصریح کرد: مسئله حجاب یک مسئله ضروری خانوادگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین مجازات ترک فعل مدیران در لایحه عفاف و حجاب+فیلم

تعیین مجازات ترک فعل مدیران در لایحه عفاف و حجاب+فیلم