مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-19ورزشي

فعالیت 28 رشته در زیرمجموعه این فدراسیون/ به دنبال افزایش تعداد مخاطبان هستیم


سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی از فعالیت 28 رشته در زیرمجموعه این فدراسیون خبر داد و گفت: به دنبال افزایش تعداد مخاطبان این رشته هستیم.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی از فعالیت 28 رشته در زیرمجموعه این فدراسیون خبر داد و گفت: به دنبال افزایش تعداد مخاطبان این رشته هستیم.

احمد گواری، امروز(28 تیر) در مجمع انتخابات ریاست هیات آمادگی جسمانی استان کرمانشاه، با اشاره به فعالیت 28 رشته در زیرمجموعه فدراسیون آمادگی جسمانی، اظهار کرد: رشته های زیرمجموعه آمادگی جسمانی، جذاب، پرتعداد و پرمخاطب هستند و می توانند با رشته ای مانند فوتبال تنه به تنه پیش بروند، بنابراین به دنبال افزایش رشته نیستیم و افزایش مخاطب را دنبال می کنیم.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده، تعداد افرادی که در سالهای آینده در زیرمجموعه آمادگی جسمانی قرار خواهند گرفت، جمعیت قابل ملاحظه ای خواهد بود.

سرپرست فدارسیون آمادگی جسمانی با بیان اینکه این رشته پایه و اساس سایر رشته های ورزشی است، گفت: آمادگی جسمانی با سلامت جامعه و بهبود کیفیت زندگی مردم ارتباط مستقیمی دارد.

وی اضافه کرد: تلاش داریم ضمن اینکه در بحث آمادگی جسمانی عموم مردم گام برداریم، برنامه هایی را هم در قالب جشنواره ها، مسابقات و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 28 رشته در زیرمجموعه این فدراسیون/ به دنبال افزایش تعداد مخاطبان هستیم

فعالیت 28 رشته در زیرمجموعه این فدراسیون/ به دنبال افزایش تعداد مخاطبان هستیم