مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 22:352023-07-18بين الملل

روسیه : پنتاگون داروهای خود را روی مردم آفریقا آزمایش می کند


رییس نیروهای حفاظت از تشعشع، شیمیایی و بیولوژیکی روسیه امروز (سه شنبه) گفت: پنتاگون و شرکت های آمریکایی برای آزمایش داروهای ثبت نشده از جمعیت محلی در آفریقا استفاده می کنند.

- رییس نیروهای حفاظت از تشعشع، شیمیایی و بیولوژیکی روسیه امروز (سه شنبه) گفت: پنتاگون و شرکت های آمریکایی برای آزمایش داروهای ثبت نشده از جمعیت محلی در آفریقا استفاده می کنند.

طبق اسناد کشف شده در اوکراین، پنتاگون و شرکت های آمریکایی برای آزمایش داروهای ثبت نشده از جمعیت محلی در آفریقا استفاده می کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، ایگور کریلوف، رییس نیروهای حفاظت از تشعشع، شیمیایی و بیولوژیکی روسیه امروز (سه شنبه) گفت: اسنادی که در اوکراین کشف شده نشان می دهد پنتاگون قصد دارد از آزمایشگاه های مخفی خود در آفریقا برای آزمایش داروهای ثبت نشده بر روی جمعیت محلی استفاده کند.

  این اسناد نشان می دهند که آژانس کاهش تهدیدات دفاعی (DTRA) و وزارت امنیت در مطالعه عوامل بیماری زا در کشورهای آفریقایی با آژانس های آمریکا و اروپایی مشارکت داشته اند.

  کریلوف اظهار داشت: ما بارها به روابط این شرکت با پسر رییس جمهور فعلی ایالات متحده، هانتر بایدن، و سازمان های دولتی اشاره کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه : پنتاگون داروهای خود را روی مردم آفریقا آزمایش می کند

روسیه : پنتاگون داروهای خود را روی مردم آفریقا آزمایش می کند