مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-17سياسي

20 شرکت تعاونی زنان سرپرست خانوار در خراسان جنوبی فعالیت دارد


معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان جنوبی گفت: 20 شرکت تعاونی زنان سرپرست خانوار در استان فعالیت دارد که سه تعاونی در شهرستان قاین است.

- علیرضا رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تشکیل گروه همیار و افتتاح شرکت تعاونی توسط هفت نفر از بانوان سرپرست خانوار در قاین اظهارکرد: این شرکت تعاونی در حوزه بسته بندی محصولات کشاورزی فعالیت دارد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه حمایت ما از کار جمعی و گروهی در جامعه هدف است، ادامه داد: در حال حاضر 20 شرکت تعاونی زنان سرپرست خانوار در خراسان جنوبی فعالیت دارد و همچنین در شهرستان قاین با افتتاح این مجموعه سومین گروه همیار و شرکت تعاونی زنان سرپرست خانوار کار خود را آغار کرده است.

رضایی با اشاره به برنامه ریزی مشخص در حوزه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار بیان کرد: در این راستا پروسه مددکاری و حمایت های مادی در نهایت محدود به دو سال و 6 ماه است که در این مدت هزینه های تحصیل، هزینه های دوره های آموزشی، هزینه های ایاب و ذهاب و … پرداخت می شود تا به هدف نهایی که همان توانمندسازی است برسیم.

وی گفت: البته وقتی سخن از خروج از چرخه حمایت می زنیم تنها محدود به مباحث اقتصادی است وگرنه در بخش اجتماعی و مراقبت از پیشگیری از آسیب های اجتماعی همچنان حمایت های خود را از ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 شرکت تعاونی زنان سرپرست خانوار در خراسان جنوبی فعالیت دارد

20 شرکت تعاونی زنان سرپرست خانوار در خراسان جنوبی فعالیت دارد