مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-05ورزشي

8 نفر کاندیدای حضور در انتخابات هیأت آمادگی جسمانی استان همدان


مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در رابطه با نتایج دیدار با سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی کشور، گفت: فراخوان ثبت نام ریاست هیأت آمادگی جسمانی استان همدان از هفته گذشته آغاز و روز دوشنبه به پایان رسید که با استقبال ویژه ای همراه شد و فدراسیون از این موضوع رضایت کامل دارد.

- ایسنا/همدان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در رابطه با نتایج دیدار با سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی کشور، گفت: فراخوان ثبت نام ریاست هیأت آمادگی جسمانی استان همدان از هفته گذشته آغاز و روز دوشنبه به پایان رسید که با استقبال ویژه ای همراه شد و فدراسیون از این موضوع رضایت کامل دارد.

علی حقیقی در گفت وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه یکی از رویکردهای مهم رشته آمادگی جسمانی، سلامتی جامعه است، اظهار کرد: هشت نفر در انتخابات هیأت آمادگی جسمانی استان همدان نام نویسی کردند که اتفاقی کم نظیر است.

وی با اشاره به اینکه طی حضور در تهران با احمد گواری، سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی کشور دیدار داشتیم و در رابطه با مجمع انتخاباتی هیأت استان صحبت کردیم، ادامه داد: این رشته با جدایی از فدراسیون ورزش همگانی به صورت مستقل به شکل فدراسیون درآمده است و خوشبختانه ساماندهی این هیأت در استان همدان به زودی صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 نفر کاندیدای حضور در انتخابات هیأت آمادگی جسمانی استان همدان

8 نفر کاندیدای حضور در انتخابات هیأت آمادگی جسمانی استان همدان