مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 08:052023-07-21سياسي

قدردانی اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد از رییس جمهور


شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور رییس جمهور در استان و تصمیمات خوب برای مردم قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ در پی سفر دو روزه رییس جمهور و هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد رییس شورای وحدت اصولگرایان این استان در پیامی از مردم و استقبال آنها از رییس جمهور قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: حضور به موقع و هوشمندانه مردم استان در استقبال از رییس جمهور باطل سحر اقدامات مخالفین معاندین و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بود.

استقبال از رییس محترم جمهور حضرت آیت الله رییسی که با اخلاص صداقت و تلاش فراوان شبانه روزی خود را وقف نظام مقدس جمهوری اسلامی نموده خداوند را سپاس و بر آستان مقدس حضرت حق جبهه سپاس می ساییم.

حضور سرفرازانه مردم انقلابی و بصیر استان در دفاع مقدس مشارکت ستودنی و حماسه ساز در انتخابات حمایت از نظام و انقلاب و رهبری در فتنه ها از سرمایه های اجتماعی نظام مردمی جمهوری اسلامی و استان است که هر زمان دشمن دشمنان و خناسان و بریدگان از نظام و مردم سعی در کمرنگ نشان دادن آن داشتند مردم حماسه ساز شدند و از حضور خود آفرینشی دوباره ساختند.

شورای وحدت اصولگرایان ضمن ارج گذاشتن بر این حضور و تعظیم و تحسین در مقابل هم استانی های عزیز از همه مسئولان خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد از رییس جمهور

قدردانی اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد از رییس جمهور