مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 13:502023-06-30سياسي

اهانت به قرآن نشانه ضعف و استیصال غربی ها است


اهانت به قرآن در سوئد، بیانگر عمق کینه آن ها نسبت به اسلام و قرآن است؛ البته این اهانت نشانه ضعف و استیصال غربی ها در برابر پیشرفت اسلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد امام جمعه موقت ورامین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه ورامین ضمن محکومیت اهانت به قرآن در سوئد، اظهار کرد: این اهانت با مجوز دولت خبیث سوئد انجام شده است، که بیانگر عمق کینه آن ها نسبت به اسلام و قرآن است؛ البته این اهانت نشانه ضعف و استیصال غربی ها در برابر پیشرفت اسلام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت دهه امامت و ولایت و تعظیم عید غدیر افزود: اطعام خانوادگی، اطعام هیئت ها، برپایی ایستگاه های صلواتی، اطعام فقرا و محرومیت، دادن عیدی به کودکان و بچه ها و این قبیل اعمال می تواند سبب تعظیم غدیر و خاطره انگیز شدن این عید بزرگ شود.

خطیب جمعه ورامین همچنین فرمایشات رهبری در دیدار با مسؤولان قضایی را مورد اشاره قرار داد و گفت: توقع مردم اجرای عدالت، مجازات قاطع و قانونی مجرمان و تسریع در اجرای احکام برای عبرت مجرمان و مفسدان است.

قدوسی نژاد با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی اضافه کرد: شهادت شهید بهشتی و 72 شهید مظلوم در حزب جمهوری اسلامی سابق، بمباران شیمیایی سردشت، شهادت آیت الله صدوقی و شهید کچویی، و شهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به قرآن نشانه ضعف و استیصال غربی ها است

اهانت به قرآن نشانه ضعف و استیصال غربی ها است