مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-20سياسي

برگزاری آزمون شفاهی هجدهمین دوره آزمون «حفظ قرآن» در اردبیل


رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاری هجدهمین دوره آزمون شفاهی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم استان اردبیل خبر داد.

- به گزارشخبرنگار مهر ، حجت الاسلام صابر طهماسبی پیش از ظهر پنجشنبه در ابتدای این آزمون در مدرسه صدرای اردبیل در سخنانی اظهار کرد: با هدف شناسایی استعدادهای قرآنی و ارائه مدرک به حفاظ قرآنی هجدهمین آزمون سراسری ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن در استان اردبیل برگزار شد.

وی گفت: در این آزمون 119 نفر از برادران و خواهران از شهرستان های اردبیل، خلخال، مشگین شهر، گرمی، پارس آباد، نمین و آستارا در رشته های حفظ 10 جز، 20 جز و حفظ کل قرآن حضور داشتند که در بخش کتبی به سوالات ارائه شده پاسخ داده و در نهایت 83 نفر برای حضور در آزمون شفاهی برگزیده شدند.

رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: قبول شدگان در این آزمون، مدرک تخصصی حفظ قرآن به آنان اعطا خواهد شد.

حجت الاسلام طهماسبی گفت: آزمون شفاهی حفظ قرآن ویژه برادران با حضور 30 نفر در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل و ویژه خواهران با حضور 53 نفر در مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرای اردبیل برگزار شد.

به گزارش، نتایج نهایی هجدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم استان اردبیل از طریق سایت تلاوت به آدرس https:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون شفاهی هجدهمین دوره آزمون «حفظ قرآن» در اردبیل

برگزاری آزمون شفاهی هجدهمین دوره آزمون «حفظ قرآن» در اردبیل