مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 22:302023-07-09سياسي

نماینده قزوین در مجلس: با استیضاح وزیر کشور مخالفم


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به انتخابات مجلس پیش رو و اهمیت سلامت و صحت انتخابات، طرح استیضاح وزیر کشور به صلاح نیست و از این رو شخصاً با استیضاح وزیر مخالف هستم.

- ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به انتخابات مجلس پیش رو و اهمیت سلامت و صحت انتخابات، طرح استیضاح وزیر کشور به صلاح نیست و از این رو شخصاً با استیضاح وزیر مخالف هستم.

فاطمه محمدبیگی، عصر یکشنبه 18 تیر 1402 در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات بوستان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن تشکر از اصحاب رسانه در انعکاس اخبار امیدآفرین طی یک سال گذشته، اظهار کرد: با توجه به جنگ ترکیبی که امروز در حال وقوع است، هر آنکس که می خواهد در لباس نمایندگی خدمت کند، باید بداند که در یک اتاق شیشه ای شفاف است و کسی که شفافیت را باور نکند در منجلاب ناباروری خود فروخواهد رفت.

وی ادامه داد: چهار سال متوالی است که اعلام شفافیت کرده ام و این مسیر را ادامه می دهم چراکه معتقدم رضایت خدا، خلق خدا و خانواده شهدای اسلام تنها در مسیر شفافیت میسر می شود و در این راستا از مجمع تشخیص مصلحت نظام تقاضا دارم هرچه زودتر تکلیف قانون شفافیت آرای نمایندگان را مشخص کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده قزوین در مجلس: با استیضاح وزیر کشور مخالفم

نماینده قزوین در مجلس: با استیضاح وزیر کشور مخالفم