مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-03اقتصادي

صدور ششمین مجوز کسب و کار مجازی گردشگری در گیلان


مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از صدور ششمین مجوز کسب و کار مجازی گردشگری خبر داد و گفت: با صدور 2 مجوز دیگر تعداد مجوزهای صادر شده در حوزه کسب و کار مجازی گردشگری به 6 واحد رسید.

- ولی جهانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: قابلیت ها و توانمندی های گردشگری در گیلان منحصر به فرد است و اقتصادی سازی این توانمندی ها و ظرفیت ها در اولویت قرار دارد.

وی از صدور ششمین مجوز کسب و کار فضای مجازی در گیلان خبر داد و افزود: با عنایت اینکه اینترنت با سرعت بخشیدن و تسهیل کارها به بخش مهمی از زندگی مردم تبدیل شده و راه اندازی یک فضای مجازی برای توسعه هر کسب و کاری بیش از هر زمانی اهمیت پیدا کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با تاکید بر لزوم بروز رسانی کسب و کار گردشگری در این استان بیان کرد: کسب و کارهای گردشگری به این باور رسیده اند که با داشتن یک وب سایت، بهتر می توانند خدمات خود را ارائه کنند و از آن به عنوان ابزاری برای بازاریابی دیجیتال بهره بگیرند.

جهانی با بیان اینکه وب سایت های کسب و کار گردشگری مانند دروازه بزرگی است که یک نام را به طیف گسترده از مخاطبان هدف می رساند، گفت: با داشتن یک وب سایت مجازی، دیگر محدودیتی برای دسترسی به مخاطبان خود ندارید و می توانید مشتریان بالقوه را چه در همسایگی خود و چه در دورترین نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور ششمین مجوز کسب و کار مجازی گردشگری در گیلان

صدور ششمین مجوز کسب و کار مجازی گردشگری در گیلان