مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-19بين الملل

وقتی نماینده تل آویو در یک نشست بین المللی در دانمارک نقره داغ شد


منابع آگاه در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از نقره داغ شدن نماینده تل آویو در یک کنگره بین المللی در دانمارک و مخالفت شرکت کنندگان با اعطای پُست به وی خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، منابع آگاه در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در گفتگو با روزنامه هاآرتص اذعان کردند که نماینده این رژیم در جریان یک کنگره بین المللی با حضور مهندسان و معماران سراسر جهان که هفته گذشته در کپنهاگ پایتخت دانمارک، برگزار شد شاهد بی توجهی شرکت کنندگان بود.

بر اساس این گزارش، تل آویو مطمئن بود که نماینده رژیم صهیونیستی در این کنگره به عنوان حسابدار کل، انتخاب خواهد شد اما شرکت کنندگان در نشست مذکور با این مسأله مخالفت کردند.

منابع آگاه در رژیم صهیونیستی تاکید کردند که بعد از پایان کار کنگره، جلسه کمیته عمومی آن، آغاز شد که قرار بود در آن صاحبان پست های مهم تعیین شوند.

از همین جا قضه ذلت و خواری نماینده رژیم صهیونیستی آغاز شد.

اسحاق لیر ، که مطمئن بود به عنوان حسابدار کل انتخاب می شود، شاهد بالارفتن نماینده اتحادیه معماران فلسطینی به جایگاه سخنرانان و ایراد یک سخنرانی آتشین علیه جنایات رژیم صهیونیستی به ویژه حمله به اردوگاه جنین در کرانه باختری، بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی نماینده تل آویو در یک نشست بین المللی در دانمارک نقره داغ شد

وقتی نماینده تل آویو در یک نشست بین المللی در دانمارک نقره داغ شد