مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 21:252023-07-02سياسي

انتشار بیانیه مشترک مسئولان حج در محکومیت اهانت به قرآن کریم


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیات در دیدار با رییس بعثه حج ترکیه پیشنهاد کرد مسئولان بعثه هایی که در حج 1402 حضور دارند با انتشار بیانیه ای مشترک هتاکی به قرآن کریم را محکوم نمایند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، سرپرست حجاج ایرانی بعد از بازگشت از منا ، شنبه شب (10 تیر) مهمان رییس بعثه ترکیه بود و در ملاقات با وی پیشنهاد کرد که روسا و مسئولان بعثه هایی که در حج حضور دارند با انتشار بیانیه ای مشترک هتک حرمت قرآن مجید در سوئد را محکوم کنند.

وی تصریح کرد: این حرکت علاوه بر بازتاب جهانی ، نشان خواهد داد روسای بعثه های کشورهایی که در حج حضور دارند به احترام قرآن اقدام خبیث هتاکی به کلام الهی را در سرزمین وحی محکوم کرده و از قرآن دفاع و حفاظت می کنند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت که شنبه شب (10 تیر)در دیدار با علی ارباش رییس بعثه حج و رییس سازمان دیانت ترکیه درمکه سخن میگفت، کنگره عظیم حج را فرصتی برای فراهم کردن زمینه همکاری ها و تعاملات بیشتر بین دو کشورهمسایه ایران و ترکیه دانست.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب با اشاره به فعالیت های جمهوری اسلامی ایران در حوزه های علمی، دانشگاهی و پژوهشی در موضوع حج اظهار داشت: ترکیه نیز تجارب خوبی در ارتباط با برنامه های حج دارد و دو طرف می توانند درای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار بیانیه مشترک مسئولان حج در محکومیت اهانت به قرآن کریم

انتشار بیانیه مشترک مسئولان حج در محکومیت اهانت به قرآن کریم