مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 23:402023-06-25سياسي

99 درصد از ابلاغهای قضایی در نوشهر به صورت الکترونیک انجام می شود


رییس دادگستری نوشهر، بهره گیری از سامانه هوشمند را علت اصلی کوتاه شدن زمان رسیدگی به پرونده ها برشمرد و گفت: در گذشته ابلاغ قصایی به صورت سنتی بود اما در حال حاضر بیش از 99 درصد از اوراق قضایی به صورت الکترونیک انجام می شود.

- ایسنا/مازندران رییس دادگستری نوشهر، بهره گیری از سامانه هوشمند را علت اصلی کوتاه شدن زمان رسیدگی به پرونده ها برشمرد و گفت: در گذشته ابلاغ قصایی به صورت سنتی بود اما در حال حاضر بیش از 99 درصد از اوراق قضایی به صورت الکترونیک انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمزه علیپور شامگاه یکشنبه 4 تیرماه در جمع خبرنگاران به تشریح عملکرد دستگاه قضا در شهرستان نوشهر پرداخت و اظهارکرد: در یک سال گذشته 1137 پرونده از سال باقی مانده بود که طی این مدت 16 هزار و 892 فقره پرونده وارد شد که 17 هزار و 86 پرونده مختومه شد و 943 فقره نیز باقی مانده است.

وی با اشاره به موجودی پرونده در شورای حل اختلاف، افزود: از سال گذشته 346 فقره پرونده باقی مانده بود و طی یک سال 8243 فقره وارد شد و 8326 فقره مختومه شد که آمار عملکردی رشد 92 درصدی را نشان می دهد.

وی از رتبه نخست دادگستری نوشهر در زمینه صلح و سازش در شورای حل اختلاف خبر داد و یادآور شد: شواری حل اختلاف برگرفته از بطن مردم است و بخش عظیم پرونده ها با این شورا حل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99 درصد از ابلاغهای قضایی در نوشهر به صورت الکترونیک انجام می شود

99 درصد از ابلاغهای قضایی در نوشهر به صورت الکترونیک انجام می شود