مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 19:352023-07-16سياسي

انجام عملیات خاک برداری طرح تعریض بزرگراه شهید خرازی


معاون فنی و اجرایی سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: تاکنون عملیات بتن ریزی اولین شمع های طرح تعریض بزرگراه شهید خرازی و همچنین آرماتوربندی، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، ابراهیم آزادی معاون فنی و اجرایی سازمان عمران شهرداری اصفهان اظهار داشت: طرح تعریض بزرگراه شهید خرازی حدفاصل پل شهید مطهری تا خیابان شهید اشرفی اصفهانی به طول 300 متر در هر دو باند و در مجموع به طول 600 متر است.

وی با بیان اینکه در هر باند یک خط عبور جدید به خطوط فعلی اضافه می شود، افزود: احجام کلی طرح شامل عملیات حفاری شمع های سازه نگهبان با حدود 142 شمع و خاک برداری 1500 متر مکعب،  بتن ریزی، آرماتوربندی، اجرای دیوار، زیرسازی و روسازی معبر تازه تعریض شده و در نهایت اجرای آسفالت است.

آزادی خاطرنشان کرد: به دلیل حجم و شدت ترافیک عبوری در بزرگراه و انجام همزمان فعالیت عمرانی برنامه ریزی شده، برای جلوگیری از خلل در حرکت خودروها، همکاران ما به صورت شبانه روزی فعالیت کنند بخش های اصلی پروژه در شیفت شب انجام می شود.

معاون فنی و اجرایی سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه این پروژه از هفته گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: تاکنون عملیات بتن ریزی اولین شمع های طرح تعریض این بزرگراه و همچنین آرماتوربندی و سب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام عملیات خاک برداری طرح تعریض بزرگراه شهید خرازی

انجام عملیات خاک برداری طرح تعریض بزرگراه شهید خرازی