مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 16:302023-06-30اقتصادي

هزینه تامین روزانه آب در اردستان 100 میلیون تومان است


سرپرست اداره آب و فاضلاب شهرستان اردستان گفت: هزینه تامین و نگهداری آب در سال جاری بین 30 تا 40 میلیارد تومان است که روزانه حدود 100 میلیون تومان می شود.

- ایسنا/اصفهان سرپرست اداره آب و فاضلاب شهرستان اردستان گفت: هزینه تامین و نگهداری آب در سال جاری بین 30 تا 40 میلیارد تومان است که روزانه حدود 100 میلیون تومان می شود.

محمد عباسی در سخنرانی قبل از خطبه های نمازجمعه اردستان، اظهار کرد: یکم تا هفتم تیرماه به عنوان هفته مدیریت مصرف آب نامگذاری شده است که تاکید دارد تا مردم توجه بیشتری به صرفه جویی آب داشته باشند.

وی با بیان اینکه میزان بارش در کشور ما 250 میلی متر در سال است که نسبت به متوسط جهانی یک سوم است و در استان اصفهان این میزان 120 میلی متر یعنی نصف کل کشور است، افزود: میزان بارش در شهرستان اردستان به طور متوسط 70 میلی متر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرپرست اداره آب و فاضلاب شهرستان اردستان تصریح کرد: وضعیت آمار و ارقام اهمیت موضوع صرفه جویی را بیش از هر چیزی برای شهروندان مشخص می کند که ما در وضعیت بحرانی قرار داریم.

عباسی با بیان اینکه طبق گزارشی که در سال گذشته به دست آمده سالانه حدود شش میلیون متر مکعب آب در 50 چاه شهرستان اردستان استخراج و تولید می شود، گفت: همچنین یک سوم آب شهرستان اردستان از اصفهان تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه تامین روزانه آب در اردستان 100 میلیون تومان است

هزینه تامین روزانه آب در اردستان 100 میلیون تومان است