مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-19سياسي

ما اساساً در ساختارسازی اسلامی کاری نکرده ایم


علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیأت دولت گفت:نیازمند یک نظام سازی در مورد بیان موضوعات مختلف هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دومین نشست از سلسله نشست های حکمرانی قرآنی حول محور موضوعات نظام ارتباطی و اطلاع رسانی میان دولتمردان و مردم در حکمرانی قرآنی، شیوه های سخن گفتن با مردم از منظر قرآن، نسبت حکمرانی قرآنی و نظام مسائل کشور و راه حل یابی مسائل کشور و نقش پذیری نظام دانشگاهی و اندیشگاهی در تحقق حکمرانی قرآنی در محل سالن جلسات معاونت قرآن و عترت برگزار شد.

در این نشست علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیأت دولت با اشاره به زمان پیشنهاد رییس جمهور به وی برای سخنگو شدن دولت گفت: وقتی رییس جمهور به بنده این موضوع را مطرح کردند تلاش کردم به منابع مربوط به سخنگویی از منظر قرآن و روایت رجوع کنم که به 13 قول ذکر شده در قرآن رسیدم.

وی ادامه داد: بنده رشته حقوق عمومی خواندم و این رشته سعی دارد ساختارهای دولت در تعامل با مردم را بهتر طراحی کند، معمولاً ما که نگاه های اعتقادی در رشته حقوق عمومی داریم معتقدیم که ما اساساً در ساختارسازی اسلامی کاری نکرده ایم و آخرین مورد همان ولایت فقیه امام راحل است.

سخنگوی دولت ابراز کرد: ما انقلاب سیاسی داشته ایم و سعی کردیم حاکمیت اسلام و خدا را پیاده سازی کنیم، اما سوال این است که این حاکمیت را چطور پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما اساساً در ساختارسازی اسلامی کاری نکرده ایم

ما اساساً در ساختارسازی اسلامی کاری نکرده ایم