مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-19اقتصادي

جبران خسارت چهارصد میلیون ریالی شاکی مشاور املاک درارومیه


مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: مشاور املاک متخلف به بیش از چهار میلیارد ریال جزای نقدی برای دریافت حق کمیسیون اضافی محکوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حسین نجف زاده اظهارداشت: پرونده گرانفروشی در دریافت حق کمیسیون اضافی به مبلغ 421 میلیون ریال مشاور املاک با شکایت شاکی خصوصی در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی  محتویات پرونده تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم پرونده را علاوه بر پرداخت 421 میلیون ریال به عنوان خسارت وارده در حق شاکی خصوصی به پرداخت چهار میلیارد و 215 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف زاده همچنین گفت: این پرونده در پی شکایت شاکی خصوصی و با بررسی بازرسان اتاق اصناف شهرستان ارومیه تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت  و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز  و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی  www.

tazirat135.

ir ویا تلفن 135 به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران خسارت چهارصد میلیون ریالی شاکی مشاور املاک درارومیه

جبران خسارت چهارصد میلیون ریالی شاکی مشاور املاک درارومیه