مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-04فرهنگي

نمایشگاه طراحان و تولیدکنندگان محصولات عفاف وحجاب خراسان شمالی برگزار می شود


معاون هنری سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: دومین نمایشگاه مد و لباس اسلامی با نگاه بومی و با حضور طراحان و تولید کنندگان استانی برگزار خواهد شد.

- مسعود مرواری، معاون هنری سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به استقبال خوب مردم استان از نخستین نمایشگاه تخصصی مدولباس اسلامی، اظهار کرد: دومین نمایشگاه مد و لباس اسلامی با نگاه بومی و با حضور طراحان و تولید کنندگان استانی برگزار خواهد شد.

وی گفت: در نمایشگاه مد ولباس اسلامی که در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد با توجه به کشوری بودن این رویداد، استان خراسان شمالی بعد از استان اصفهان دومین استان کشور بود که بیشترین فروش را داشت.

معاون هنری سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی بر تنوع تولیدات مد لباس اسلامی توسط طراحان و تولیدکنندگان در نمایشگاه مد ولباس اسلامی تاکید کرد و افزود: انواع محصولات عفاف و حجاب اسلامی در نمایشگاه برای علاقمندان به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را دسترسی آسان مردم استان جهت تامین محصولات  عفاف و حجاب با رویکرد پوشش اجتماعی اسلامی و مناسب عنوان کرد و گفت: طراحان و فعالان حوزه مدولباس اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه طراحان و تولیدکنندگان محصولات عفاف وحجاب خراسان شمالی برگزار می شود

نمایشگاه طراحان و تولیدکنندگان محصولات عفاف وحجاب خراسان شمالی برگزار می شود