مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 14:252023-07-09فرهنگي

یزد میزبان اولین رویداد هنری مباهله و جشنواره ملی تئاتر«قدمگاه» شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری اولین رویداد هنری مباهله و جشنواره ملی تئاتر خیابانی قدمگاه به میزبانی شهر میراث جهانی یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، احسان عابدی ظهر امروز در نشستی خبری که با حضور برخی از هنرمندان و پیرامون رویدادی فرهنگی و معنوی برگزار شد، اظهار کرد: طبق هماهنگی های انجام شده شهر میراث جهانی یزد امسال میزبان رویدادهای مختلفی است که از جمله آنها برگزاری اولین رویداد هنری مباهله و جشنواره ملی تئاتر خیابانی قدمگاه است.

وی با بیان این که رویدادهای تئاتر خیابانی قدمگان و رویداد هنری مباهله از 20 تا 22 تیرماه جاری برگزار می شود، افزود: جشنواره بین المللی تئاتر معلولین  نیز در فصل پاییز در استان یزد برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از صدور 28 مجوز نمایش در استان طی سه ماهه اول امسال خبر داد و با اشاره به رونق خوب هنر نمایش در استان بعد از بحران کرونا، وضعیت کنونی سالنهای نمایش استان را نامناسب خواند و گفت: متاسفانه علی رغم پیگیری های فراوان استان، همچنان در این رابطه در مضیقه هستیم به طوری که نمایش ها باید در صف انتظار برای اجرا قرار گیرند.

عابدی با بیان این که بسیاری از سالن های نمایش استان نیازمند بازسازی و استانداردسازی هستند، ابراز امیدواری کرد که با مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد میزبان اولین رویداد هنری مباهله و جشنواره ملی تئاتر«قدمگاه» شد

یزد میزبان اولین رویداد هنری مباهله و جشنواره ملی تئاتر«قدمگاه» شد