مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 16:152023-06-22سياسي

نشست مشترک وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه برگزار شد


نشست مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در راستای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و برخی مقامات کشوری و لشکری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک بنا به اعلام دفاع پرس، نشست مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در راستای اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و هم افزایی و هم گرایی بین دو نهاد انقلابی در مقابله با توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و برخی مقامات کشوری و لشکری برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی جلسه را مزین به پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر تأکید بر موضوع اطلاعات و لزوم تفاهم بین دو دستگاه فرمودند و بر هم افزایی و همدلی بیشتر وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه برای تحقق منویات معظم له تأکید نمودند.

پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی): مسئله ی اطلاعات یکی از مسائل مهم کشور است و یکی از ضعف های ما در ارتباط با دستگاه های اطلاعاتی، عدم تفاهم بین این مجموعه هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مشترک وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه برگزار شد

نشست مشترک وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه برگزار شد