مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 22:002023-07-15سياسي

بخش عظیمی از فتنه ها کانون خانواده را نشانه گرفته است


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که بخشی عظیمی از فتنه ها کانون خانواده را نشانه گرفته است، گفت: در مقابل فتنه ها دو قدرت خانواده و نیروهای مسلح را از یاد نبریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی شامگاه شنبه در مراسم تکریم بازنشستگان و وابستگان نیروهای مسلح که در روز خانواده برگزار شد، پیگیری مسائل وابستگان نیروهای مسلح توسط شورای هماهنگی کانون های نیروهای مسلح استان را اقدامی درخور تقدیر دانست و ضمن تسلیت حلول ماه محرم، اظهار کرد: پیروزی انقلاب و موفقیت در مقابل فتنه های روز همه از کانون محرم بوده است.

وی با اشاره به این که کلید بهشت زیر پای مادران است و حفظ و مدیریت خانواده انسان را به بهشت می رساند، افزود: امروز بخش عظیمی از فتنه ها متوجه کانون خانواده است و زن که موجودی با فضیلت و باکرامت است را ابزاری برای بسیاری از هنجارشکنی ها و مبارزه با ارزش های دینی ما قرار می دهند.

آیت الله محمدی لایینی خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد جایگاه زن و مادر را متزلزل کرده و ویران و بهشت را می خواهند تبدیل به جهنم کنند و متأسفانه برخی از غافلان و خائنان همین فرهنگ را برای مردم تبلیغ و ترویج می کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین تاکید کرد: اگر امروز ایران اسلامی ما سوریه، یمن، عراق و فلسطین نشده به برک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش عظیمی از فتنه ها کانون خانواده را نشانه گرفته است

بخش عظیمی از فتنه ها کانون خانواده را نشانه گرفته است