مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-08سياسي

امام جمعه شهرکرد از حضور مردم در جشن بزرگ غدیر قدردانی کرد


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی از حضور کم نظیر، مؤمنانه و اجتماع عظیم مردم در جشن بزرگ عید غدیر و اعلام آمادگی خود در مسیر اعتلای شعائر الهی و تحقق بخشی به اسلام ناب علوی در خیابان کاشانی شهرکرد تشکر و قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام با صدور پیامی از حضور کم نظیر، مؤمنانه و اجتماع عظیم مردم در جشن بزرگ عید غدیر و اعلام آمادگی خود در مسیر اعتلای شعائر الهی و تحقق بخشی به اسلام ناب علوی در خیابان کاشانی تشکر و قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: از تلا ش گسترده همه عوامل میدانی که زمینه ساز این جشن بزرگ و شوق آفرین شدند به ویژه از اداره تبلیغات اسلامی، صداوسیما، غرفه داران، فعالین، عوامل امنیتی و اداری تشکر خاص دارم.

وی ادامه داد: قطعاً برنامه امسال تجربه گرانسنگی را در بر داشت تا سال های آینده ضعف ها، نارسایی ها و کمبودها برطرف و جشن در خور غدیر را شاهد باشیم.

متن کامل این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیرالمومنین و الائمه المعصومین _علیهم السلام غدیر به عنوان بزرگ ترین عید مسلمین، نماد ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهرکرد از حضور مردم در جشن بزرگ غدیر قدردانی کرد

امام جمعه شهرکرد از حضور مردم در جشن بزرگ غدیر قدردانی کرد