مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 07:052023-07-07اجتماعي

دورهمی غدیری در دیار علویان + عکس و فیلم


چند روزی است که شهرها حال و هوای دیگری به خود گرفته، از پخت نذری گرفته تا کمک های مومنانه، دورهمی های از جنس مردمی جلوه خاصی به شهرهای دیار علویان بخشیده و این را می توان در گوشه گوشه های شهرها حس کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، چند روزی است که شهرها حال و هوای دیگری به خود گرفته، از پخت نذری گرفته تا کمک های مومنانه، دورهمی های از جنس مردمی جلوه خاصی به شهرهای دیار علویان بخشیده و این را می توان در گوشه گوشه های شهرها حس کرد.

جشن بزرگ غدیر در میدان اصلی شهر ساری و حضور 110 موکب برای پذیرایی از مردم، حضور پرشور مردمی که با عشق و ارادت در مراسم حضور پیدا کردند و پرچم ها و خیابان های چراغانی حال و هوای خاصی به شهر داده  است.

هدف از برگزاری این مراسم، شناساندن غدیر به مردم به ویژه جوانان و نوجوانان و نونهالان بوده است؛ حضور پرشور دهه هفتادی و نودی در میان گروه های مردمی مورد توجه بوده است.

توزیع بسته های فرهنگی و شربت و شیرینی نقل این محفل بود و لحظات شاد و مفرحی را برای عاشقان امامت و ولایت رقم زد.

از برپایی مواکب تا حضور نوجوانان و جوانان با تیپ غدیری در ساری عید سعید غدیر خم بهانه ای برای استقرار صفوف طولانی مواکب در نقطه مرکزی شهر ساری بود، ازدحام حضور خودنمایی می کرد و دهه هفتادی و هشتادی ها تیپ غدیری زده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورهمی غدیری در دیار علویان + عکس و فیلم

دورهمی غدیری در دیار علویان + عکس و فیلم