مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-06سياسي

سالانه 530 هزار سقط جنین عمدی در کشور انجام می شود


مشاور وزیر کشور در امور اصلاح ساختار جمعیتی و خانواده وزارت کشور گفت: سالانه 530 هزار سقط جنین در کشور انجام می شود که رقم ناخوشایندی برای حوزه جمعیتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسماعیل اکبری صبح امروز در همایش جوانی جمعیت که با حضور مدیر کل زنان و خانواده وزارت کشور و استاندار گلستان برگزار رشد، اظهار کرد: برنامه هایی که غربی ها در سال های گذشته در ایران اشاعه دادند و برخی مسئولان هم آن را به اشتباه برنامه ریزی و اجرا کردند، ضربه بزرگی به جوانی جمعیت و ساختار جمعیتی کشور زدند.

وی افزود: تمام کشورهای توسعه یافته و ثروتمند خود دارای فرزند آوری زیادی نیستند اما تراز ساختار جمعیت خود را با پذیرش مهاجر و ایجاد امکانات کامل می کنند.

اکبری ادامه داد: تغییر زندگی ها از جمله افزایش شهر نشینی و تغیر اخلاق جوانان با رفتن به دانشگاه ها و حتی تغییر ذائقه غذایی نیز از دلایلی است که موجب شد اعتقاد برخی نسبت به تشکیل خانواده و فرزند آوری تغییر کرد.

وی بیان کرد: غربی ها با اجرای برنامه های کاهش جمعیتی در کشور ایران و استقبال مسئولان وقت، موضوع خروج کشورمان را در سال های بعد از معادلات بین المللی برنامه ریزی می کردند.

وی ادامه داد: این کشورها میگویند چنانچه تا 80 سال آینده کشوری زیر 200 میلیون نفر جمعیت داشته باشد از معادلات بین الملل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 530 هزار سقط جنین عمدی در کشور انجام می شود

سالانه 530 هزار سقط جنین عمدی در کشور انجام می شود