مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 19:352023-07-20ورزشي

بایکوت موفقیت زنان ایرانی در رسانه های معاند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشجو، سرهنگ عین الله حاتمی در افتتاحیه دوره سیدالشهدا خواهران دانشجو خراسان شمالی اظهار داشت: دو روایت از زندگی بانوان در ایران وجود دارد که یکی از این روایت ها ظلم به زنان است؛ - معاون هماهنگ کننده سپاه خراسان شمالی در افتتاحیه دوره سیدالشهدا خواهران دانشجو خراسان شمالی با اشاره به آمار پزشک، معلم، مدیر و ورزشکار دختر در ایران، گفت: این موارد به هیچ عنوان در رسانه های معاند بیان نمی شود لذا هیچ گاه نمی بینید که این رسانه ها از زنان موفق حرفی بزنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشجو، سرهنگ عین الله حاتمی در افتتاحیه دوره سیدالشهدا خواهران دانشجو خراسان شمالی اظهار داشت: دو روایت از زندگی بانوان در ایران وجود دارد که یکی از این روایت ها ظلم به زنان است؛ در این روایت با تحصیل دختران جلوگیری می شود، حملات شیمیایی به مدارس دخترانه انجام شده و دختران هیچ پیشرفتی نخواهند داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه خراسان شمالی ادامه داد: در این روایت فقر در ایران بیداد می کند و قتل و تجاوز و خودکشی رایج است و در این کشور مردم در غم مطلق قرار دارند.

وی افزود: این روایت در رسانه های مختلف دنیا بیان می شود و متاسفانه بخشی از جامعه تحت تاثیر این فضاسازی قرار گرفته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایکوت موفقیت زنان ایرانی در رسانه های معاند

بایکوت موفقیت زنان ایرانی در رسانه های معاند