مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:352023-06-26سياسي

شجاعت و اقتدار سردار سلامی موجب رعب و وحشت دشمنان است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه فرماندهان سپاه الگو و نماد صبر، شجاعت و ازخودگذشتگی هستند، افزود: وجود سردار سلامی فرمانده مقتدر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام علی جعفرنژاد در مراسم معارفه و تکریم فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در سنندج اظهار کرد: دو خصوصیت را خداوند متعال مخصوص انبیای خود قرار داده  و خطاب به انسان ها می فرماید شما هم خودتان را امتحان کنید اگر این صفات در  وجودتان هست، خدا را شکر کنید و اگر نیست از خدا بخواهید آنها را در وجودتان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه صبر، شکر، یقین، قناعت، اخلاق حسنه، شجاعت و پارسایی از اخلاق حسنه ای است که خداوند به عنوان ویژگی های خاص انبیا و اولیای الهی خود نام می برد، گفت: همه ما باید در راستای ایجاد و تقویت این خصوصیات در وجود خود تلاش کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان اضافه کرد: حضور تمام فرماندهان و مسئولان را به استان مجاهدت های خاموش خیرمقدم عرض می کنیم و امیدواریم این حضور مایه خیر و برکت برای استان باشد.

حجت الاسلام  جعفرنژاد با بیان اینکه فرماندهان سپاه الگو و نماد صبر، شجاعت و ازخودگذشتگی هستند، افزود: وجود سردار سلامی فرمانده مقتدر، شجاع و آگاه سپاه قهرمان در دشمنان رعب و وحشت ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شجاعت و اقتدار سردار سلامی موجب رعب و وحشت دشمنان است

شجاعت و اقتدار سردار سلامی موجب رعب و وحشت دشمنان است