مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 02:152023-06-22بين الملل

صرف نظر از توافق، تل آویو دربرابر تهران آزادی عمل خواهد داشت


نتانیاهو در مصاحبه ای مدعی شد که روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی مانند همیشه قوی است و تل آویو آزادی عمل خود در برابر ایران را حفظ می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از جورزالیم پست، نتانیاهو در مصاحبه ای مدعی شد که روابط آمریکا و اسراییل مانند همیشه قوی است.

او گفت، علیرغم کاهش چشم انداز اقتصادی اسراییل توسط آژانس های اعتباری، اما وضعیت اقتصاد بسیار خوب است.

با این حال، عدم دعوت نتانیاهو توسط کاخ سفید نشان می دهد که دولت بایدن تا چه اندازه به اسراییل دور است! در واقع رژیم صهیونیستی و آمریکا در سردترین مقطع روابط دوجانبه خود به سر می برند و طی شش ماه گذشته که نتانیاهو به قدرت بازگشته، آمریکا هنوز او را برای دیدار رسمی دعوت نکرده است.

نتانیاهو همچنین در این گفتگو مدعی شده است که چه ایران و آمریکا به توافق برسند یا نرسند، تل آویو آزادی عمل خود در برابر تهران را حفظ خواهد کرد.

پیش از این نیز، بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مانع از سفر یواو گالانت ، وزیر جنگ این رژیم به واشنگتن و دیدار با مسئولان دولت آمریکا شده بود.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از برخی منابع صهیونیستی و آمریکایی بیان کرد که زمان مشخصی برای این سفر تعیین نشده بود اما گالانت قرار بود در آینده نزدیک به واشنگتن و نیویورک سفر کرده و دیدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرف نظر از توافق، تل آویو دربرابر تهران آزادی عمل خواهد داشت

صرف نظر از توافق، تل آویو دربرابر تهران آزادی عمل خواهد داشت