مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-01سياسي

خطابی به مجلس: «گرانی سفر را باور کنید»


همزمان با رونمایی از سامانه یکپارچه تطبیق و استانداردسازی تأسیسات گردشگری، گزارشی از وضعیت استاندارد هتل ها و گرانی سفر در ایران داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله حسین زاده ـ مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی ـ در آیین رونمایی از این سامانه با حضور ارزیاب ها و جمعی از شرکت های تطبیق و برخی فعالان گردشگری، که صبح شنبه دهم تیرماه 1402 در یکی از هتل های چهار ستاره تهران برگزار شد، گفت: این سامانه موضوعات مختلف تاسیسات گردشگری از جمله هتل ها و مراکز خدمات اقامتی را ساماندهی می کند و استانداردسازی حکمرانی با استفاده از بخش خصوصی رخ خواهد داد.

او در عین حال تاکید کرد: شرکت های تطبیق حذف نمی شوند، ولی به این جریان کمک می کنند تا استانداردسازی تأسیسات، یکپارچه رخ دهد.

تاکید می کنم بخش خصوصی با راه اندازی این سامانه آسیب نمی بیند.

حسین زاده همچنین از پیگیری گردشگری سلامت، سامانه های سرمایه گذاری و ایران بین خبر داد.

بیش از 40 درصد هتل های 4 و 5 ستاره در ایران گواهی استاندارد دارند یحیی نقی زاده ـ مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ در ادامه با یادآوری این که تطبیق براساس قوانین به عهده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است تا نسبت به ارزیابی خدمت مطابق با قیمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطابی به مجلس: «گرانی سفر را باور کنید»

خطابی به مجلس: «گرانی سفر را باور کنید»