مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 08:102023-07-18اقتصادي

اجرای 400 طرح آبی و خاکی در سیستان و بلوچستان


مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: یک هزار و 602 میلیارد تومان از سال گذشته تاکنون برای اجرای 400 طرح آبی و خاکی این استان هزینه شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: یک هزار و 602 میلیارد تومان از سال گذشته تاکنون برای اجرای 400 طرح آبی و خاکی این استان هزینه شده است.

حسینعلی رمرودی در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: مرمت و بازسازی قنوات، اجرای سیستم های نوین آبیاری، طرح های کوچک تامین آب، احداث استخرهای ذخیره آب و کانال های آبیاری عمومی ،تجهیز و نوسازی اراضی سنتی، احداث جاده های دسترسی به مزارع و انتقال آب با لوله از مهمترین پروژه های اجرا شده در استان در این مدت بود.

وی ادامه داد: تاکنون کار اجرایی 300 طرح به اتمام رسیده است و بقیه طرح ها تا پایان سال مالی جاری تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

مدیر آب و خاک سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: این استان دارای ویژگی های اقلیمی خاص از جمله دارا بودن بیشترین میزان تبخیر سالانه کشور، بارندگی اندک، پراکنش نامناسب زمانی و مکانی بارندگی ها، دامنه زیاد تغییرات دما در شبانه روز، وزش بادهای موسمی و فصلی با شدت و تداوم زیاد از جمله بادهای 120 روزه سیستان است که در بخش های وسیعی دچار کم آبی بوده و تداوم کم آبی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 400 طرح آبی و خاکی در سیستان و بلوچستان

اجرای 400 طرح آبی و خاکی در سیستان و بلوچستان