مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 10:112023-07-13اجتماعي

برخورد قاطع پلیس با آلودگی صوتی و تغییر وضعیت خودروها در اردبیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سید حجت فتاحی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رانندگان متخلفی که اقدام به برهم زدن نظم و انضباط ترافیک و سلب آسایش عمومی شهروندان می کنند پلیس به طور جدی و بدون اغماض برخورد قانونی خواهد کرد.

وی افزود: در همین راستا از اول سال جاری تا کنون 93دستگاه از خودروهایی که صدای ناهنجار و تغییر وضعیت داشتند برابر مقررات برخورد شده و این خودروها روانه پارکینگ شده اند.

رییس پلیس راهنمایی​ و رانندگی استان اردبیل بیان کرد: تولید صدای ناهنجار از سامانه های صوتی و یا اگزوز وسیله نقلیه تخلف بوده که علاوه بر اعمال قانون، خودرو برابر دستور مقام قضایی به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.

فتاحی تصریح کرد: ترخیص خودرو منوط به بازگشت خودرو به حالت استاندارد بوده و راننده می بایست تغییرات لحاظ شده از هر حیث، اعم از نصب سامانه های صوتی و اگزوزهای غیر متعارف و یا هر عاملی که باعث تولید صدای ناهنجار شود، تغییر در ارتفاع خودرو((شوتی))، نصب شیشه دودی و .

را رفع کرده و خودرو پس از بازدید کارشناسان پلیس راهور ترخیص خواهد شد.

وی تاکید کرد: این موضوع مطالبه شهروندان بوده و هرگونه اخلال در آسایش عمومی شهروندان خط قرمز پلیس است و با آن ها برابر مقررات برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع پلیس با آلودگی صوتی و تغییر وضعیت خودروها در اردبیل

برخورد قاطع پلیس با آلودگی صوتی و تغییر وضعیت خودروها در اردبیل