مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-01اقتصادي

شرط بهره مندی از معافیت مالیاتی، اخذ پروانه از منطقه آزاد قشم است


مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تمامی اصناف و کسبه جزیره قشم جهت بهره مندی از معافیت مالیاتی مربوط به فعالیت اقتصادی در مناطق آزاد برای اخذ پروانه کسب و پیشه و تمدید آن باید به مدیریت بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم مراجعه کنند.

- ایسنا/هرمزگان مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تمامی اصناف و کسبه جزیره قشم جهت بهره مندی از معافیت مالیاتی مربوط به فعالیت اقتصادی در مناطق آزاد برای اخذ پروانه کسب و پیشه و تمدید آن باید به مدیریت بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم مراجعه کنند.

هرمز امیری صبح امروز (10 تیرماه) در جمع خبرنگاران، با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای حمایت از فعالان اقتصادی، کسبه و تجار جزیره قشم جهت جلوگیری از موازی کاری و رفع دوگانگی در امور مربوط به صدور مجوز کسب و پیشه، لازم است تا سایر دستگاه های اجرایی حاضر در جزیره از صدور و تمدید هرگونه پروانه کسب و پیشه خودداری کنند.

وی ادامه داد: همچنین کسبه و فعالان اقتصادی منطقه آزاد قشم برای بهره مندی از معافیت مالیاتی پیش بینی شده در ماده 13 قانون چگونگی اداره مناطق آزاد، جهت صدور و تمدید پروانه کسب باید از طریق مدیریت بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط بهره مندی از معافیت مالیاتی، اخذ پروانه از منطقه آزاد قشم است

شرط بهره مندی از معافیت مالیاتی، اخذ پروانه از منطقه آزاد قشم است