مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-10حوادث

شهربازی ناژوان تا اطلاع ثانوی تعطیل است


ساعت 18 و 48 دقیقه عصر روز گذشته، به دلیل بروز نقص فنی در یکی از وسایل بازی شهر بازی پارک ناژوان اصفهان، 9 نفر نوجوان حدود13 تا15 سال مصدوم شدند.

- ایسنا/اصفهان ساعت 18 و 48 دقیقه عصر روز گذشته، به دلیل بروز نقص فنی در یکی از وسایل بازی شهر بازی پارک ناژوان اصفهان، 9 نفر نوجوان حدود13 تا15 سال مصدوم شدند.

علی مالکی مدیرکل استاندارد اصفهان صبح روز یکشنبه 18 تیرماه، در خبری با اعلام اینکه نظارت های لازم بر تجهیزات و دستگاه های بازی در شهرهای بازی، پارک های بادی و مجموعه های آبی دوره ای انجام می شود، اظهار کرد: در حال حاضر حدود 750 تجهیز در شهرهای بازی، مراکز آبی و تله کابین ها در این استان دارای تاییدیه و مجوز معتبر و فعال است.

وی با تاکید بر اینکه بهره برداران این اماکن ملزم به رعایت استاندارد هستند و باید همه دستگاه ها و تجهیزات بازی آنها گواهی انطباق و مجوزهای لازم را داشته باشند، افزود: اگر تجهیزی در شهربازی ها گواهی بازرسی فنی نداشته باشد در اسرع وقت پلمب می شود، سقوط تاب گردان شهربازی ناژوان اصفهان اما به صورت ناگهانی در عصر روز یکشنبه 18 تیرماه، در حادثه ای هولناک تاب زنجیره ای شهربازی ناژوان رها و 9 نوجوان در این حادثه مصدوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهربازی ناژوان تا اطلاع ثانوی تعطیل است

شهربازی ناژوان تا اطلاع ثانوی تعطیل است