مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-18بين الملل

تلاش انگلیس برای پی بردن به راز تجهیزات نظامی روسیه


رییس ستاد کل نیروهای مسلح بریتانیا فاش کرد لندن خودروهای زرهی روسیه را که در اوکراین به تصرف درآمده، جداسازی می کند تا از اسرار آن ها سر درآورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تونی راداکین  رییس ستاد کل نیروهای مسلح بریتانیا فاش کرد لندن خودروهای زرهی روسیه را که در اوکراین به تصرف درآمده، جداسازی می کند تا درباره نحوه دفاع در برابر هر گونه حمله آینده اطلاعات بیشتری به دست آورد.

  او به اسکای نیوز گفت: جنگ در اوکراین زنگ بیدارباش برای ما بود تا در کسب و توسعه مهارت سریع تر، در تجهیزاتی که معرفی می کنیم بخصوص وقتی در رقابت فناوری هستیم، جسورتر باشیم و در نحوه مراقبت از ملت خود مصمم تر باشیم و مقاومت خود را تقویت کنیم.

  بن والاس وزیر دفاع انگلیس هم که از قصدش برای استعفا در پاییز خبر داده، جنگ در اوکرین را آزمایشگاه نبرد برای نیروهای اوکراین و متحدان غربی آن توصیف کرد، زیرا به گفته او، آن ها تسلیحات و فناوری جدید را برای مقابله با روسیه تجربه می کنند.

  راداکین در پاسخ به این پرسش که لندن چه چیزی از بررسی خودروهای نظامی ضبط شده روسیه در اوکراین می آموزد، گفت: واقعاً مهم است زیرا ما در باشگاه کشورهایی هستیم که وقتی به کیت (ابزار و تجیهزات نظامی روسیه) یا کشورهای دیگر دست می یابیم که می تواند خطری برای ما در آینده با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش انگلیس برای پی بردن به راز تجهیزات نظامی روسیه

تلاش انگلیس برای پی بردن به راز تجهیزات نظامی روسیه