مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-11بين الملل

چالش دردسرساز « معده بزرگ »برای رستوران چینی


مقام های محلی در شهر ییبین در استان سیچوان در جنوب غربی چین پس از شنیدن خبر پادشاه چالش معده بزرگ که توسط یک رستوران برگزار شده بود به آنجا حمله کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از سی ان ان، رستورانی در چین که مشتریان خود را به خوردن بیش از 100 دامپلینگ* در ازای یک وعده غذایی رایگان به چالش می کشید با مقام های چینی که در حال بررسی این موضوع هستند که آیا قانون مبارزه با ضایعات مواد غذایی آن کشور را نقض کرده یا خیر مواجه شده است.

 خبرگزاری The Cover وابسته به دولت چین گزارش داده بود که مقام های محلی در شهر ییبین در استان سیچوان در جنوب غربی چین پس از شنیدن خبر پادشاه چالش معده بزرگ که توسط یک رستوران برگزار شده بود به آنجا حمله کردند.

  طبق گزارش ها در این چالش مشتریان باید 108 دامپلینگ اغلب تُند را در سریع ترین زمان ممکن برای برنده شدن یک وعده غذایی رایگان و جوایز اضافی می خوردند.

آن رستوران برای جلب توجه مخاطبان این چالش را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کرده بود.

با این وجود، آن رستوران پس از انتشار این آگهی به دردسر افتاد چرا که اداره تنظیم بازار محلی اعلام کرد که تحقیقاتی را در مورد این که آیا آن رستوران قانون مرتبط با ضایعات مواد غذایی را نقض کرده یا خیر آغاز خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش دردسرساز « معده بزرگ »برای رستوران چینی

چالش دردسرساز « معده بزرگ »برای رستوران چینی