مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-09سياسي

جذب 300 حامی ایتام در غدیر/4900 یتیم سمنانی چشم انتظار حامیان جدید


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از چشم انتظاری 4900 فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت این نهاد برای حمایت نیکوکاران و خیرین خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از چشم انتظاری 4900 فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت این نهاد برای حمایت نیکوکاران و خیرین خبر داد.

محمدحسین ذوالفقاری 18 تیرماه با اشاره به ویژه برنامه های کمیته امداد در عید سعید غدیر و با محوریت پویش به عشق علی (ع) اظهار کرد: با برپایی پایگاه های حامی یابی در سطح استان و همچنین، مهمانی 10 کیلومتری غدیر، 300 حامی برای کودکان نیازمند استان سمنان در ایام عید سعید غدیر با هدف بهبود شرایط زندگی ایشان جذب شد.

وی با بیان اینکه 266 نفر از کودکان تحت حمایت در طرح اکرام ایتام و محسنین، سادات هستند، خاطرنشان کرد: حامیان این کودکان و سایر کودکان نیازمند استان سمنان در عید سعید غدیر با حمایت های مادی و معنوی خود دل این کودکان را شاد کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه قریب به چهار هزار و 900 نفر از کودکان در طرح اکرام ایتام و محسنین نیازمند حمایت هر چه بیشتر هستند، اضافه کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین، با هدف حمایت از این کودکان و تأمین نیازمندی های آنان در زمینهٔ های معیشتی، تحصیلی، درمان است و نیکوکاران به عنوان حامیان معنوی حمایت از ایشان را بر عهده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 300 حامی ایتام در غدیر/4900 یتیم سمنانی چشم انتظار حامیان جدید

جذب 300 حامی ایتام در غدیر/4900 یتیم سمنانی چشم انتظار حامیان جدید