مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-03دانش

فراخوان جذب نیروی کار دانشجویی در دانشگاه علامه طباطبایی


معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی برای تکمیل نیروی خود از بین دانشجویان علاقمند نیروی کار دانشجویی برای انجام امور طراحی پوستر به صورت دورکار جذب می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی برای تکمیل نیروی خود از بین دانشجویان علاقمند نیروی کار دانشجویی برای انجام امور طراحی پوستر به صورت دورکار جذب می کند.

  این دانشجویان باید در حال تحصیل در دانشگاه علامه طباطبایی باشند و حداقل یک ترم در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد را با معدل 17 به بالا گذرانده باشند.

  معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی مزایایی همچون ارائه رزومه همکاری دانشگاه علامه طباطبایی و امکان شرکت رایگان در دوره های مرتبط برای این دانشجویان را در نظر گرفته و پرداخت حق الزحمه نیز طبق مصوبه دانشگاه است.

  متقاضیانی که تمایل به همکاری با معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی را دارند می توانند اطلاعات خود از قبیل نام و نام خانوادگی، مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی، شماره تماس، محل سکونت، خوابگاه یا مقیم تهران و ارسال چند نمونه پوستر طراحی شده  توسط خود فرد را تکمیل و برای ثبت نام اطلاعات را به نشانی @atumaharat0  ارسال کنند که پس از تأیید، زمان شروع کار اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جذب نیروی کار دانشجویی در دانشگاه علامه طباطبایی

فراخوان جذب نیروی کار دانشجویی در دانشگاه علامه طباطبایی